StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunday

Frureinhold.se / 22 Juli, 2012 - 09:41 / Vardagen

Hej hej, hoppas allt är bra med er !! Sitter ute i bikini och bara gottar mig. Solen skiner och idag är det måla som står på schemat och byta entredörrar :D inga speciella dörrar, men 1 miljon gånger bättre än de vi har idag :D så det blir ett litet lyft. Måste måla klart gaveln innan kvällen då ställningen åker tillbaka imorgon :)  Det är mycket kvar att greja med, men det går sakta men säkert framåt. Instagram har bara exploderat senaste dagarna :D roligt, bloggen ligger på lite sommarvila, men instagram är i full gång. Tror helt ärligt att de är många bloggare som kör stenhårt på instagram :D enkelt smidigt och med mkt bilder ! Ikväll skall jag på kalas till michaela, om vi hinner klart med det viktiga kommer även robin att följa med :D rooligt !  
Men vad hände igår då. Jo först var vi bara hemma, greja, jag solade och gick en promenad ner till syster :) vid 14.00 åkte vi på kalas för ellie, lilltjejen blev hela 2 år ?! galet. Hailey lekte för fullt inne i hennes rum och tiden bara sprang iväg. Hem igen vid 16.00 tiden och sen bli upphämtad av johanna, tobias, olivia och lilla mira. Styra kosan till alingsås. Kan skriva mer om det imorgon, inget hemligt så, men imorgon är allt klart :) Jag är helt extas hhaha. Mira hade även blivit så stoooor :D grymt söt och jag kunde nästan inte släppa henne ifrån mig. Jag slocknade i sängen typ 21.30 och sov väl helt okej tror jag inatt. Robin gick upp med hailey så vid 08.00 gick jag upp :) Nä nu skall jag gotta mig medan hailey sover !! tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: