StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

SOMMARDAG

Frureinhold.se / 05 Juli, 2012 - 19:17 / Hailey

idag är en sån dag när man bara kan tänka på sommar, precis som det ska vara. Varmt, glada barn, bad, glass och bus :) Vi har spenderat hela dagen på utomhusbadet nere i kungälv, ligger vid skarpe nord och perfekt för dagar som dessa. det tyckte såklart fler än oss, men det är stort så det gick bra. Hailey badade för fulla muggar då det fanns en stor barnpool och en ännu större vuxenpool. Dit kommer vi att åka fler gånger, havet lockade riktigt mkt också. Men när man har små barn kändes detta som en bra alternativ denna gången. Vi pratade om att åka ut till marstrand snart också. I helgen är det match race, får se om jag och robin orkar oss ut en sväng om det är fint väder. Vi har även införskaffat 2 lisebergskort så nu kan vi åka dit när som och bara strosa runt :) (tack mammi) Men som sagt dagen har varit toppen, det är molnigt nu, men super varmt. Robin är ute och röjer med motorsågen och jag håller på att laga laxknyten, med färskpotatis samt persiljesmör och smögensås. Till förrätt blir det avocado med skagenröra :p mkt fisk nu ;) Ikväll skall vi se på the girl with the dragon tattoo :p skoj att se hur den är i annan version än den svenska :) 
 
Imorgon har jag inga planer, får se vad dagen har att erbjuda, det sägs komma åska imorgon kväll, men det har vi inte sett ännu. Hailey har vaknat 05.00 nu 2 dagar i rad och så har jag lagt mig så sent så jag är helt död nu när klockan är 19.00. Uch på mig, så idag blir det tidigt i säng så jag är pigg imorgon :) 
 

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

vilka mysiga sommarbilder =)

2012-07-06 @ 10:16:21
URL: http://melissasprinsar.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: