StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping

Frureinhold.se / 09 Juli, 2012 - 12:39 / Shopping

Jag är som ni vet helt besatt av att shoppa, nu när vi köpt hus har jag satt ihop en massa listor och sidor på hur jag vill ha det här hemma. Den vanliga shoppingen såsom kläder osv har fått ligga åt sidan då vi inte har råd med båda :D men man kan ändå läskas och jag tänkte dela lite erbjudanden som ligger ute på nätet just nu. Säga vad man vill med rea är alltid bäst !!  
"Flera olika mascaror från mascarashop.se – Magnum Volume Express Waterproof, L’Extreme Mascara m.m. Andra betalar från 159 kr, din deal: från 79 kr"
  • Ethos Dark Circle and Puffy Eye Treatment: Spara 80% 


    Baratoo.se: Spara 71% i Shopping - 

    Me like !! nu skall vi ut och greja, tjing :)

     

     




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: