StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

naturliga borstar

Frureinhold.se / 23 Juli, 2012 - 08:58 / Shopping

Jag har alltid älskat smink och hudvård och när jag kom i kontakt med riktiga borstar, var jag helt såld. När jag talar om riktiga borstar menar jag alltså borstar som inte består av syntet. Det finns inget resultat som blir mer naturligt än smink som appliceras med naturliga borstar. Just nu finns det erbjudande på 7 set borstar för endast 199 :- frakten är gratis !! helt amazing :) passa på att unna dig. Det som är bra är även att du kan göra rent dom, gärna 1 gång i månaden utan att de blir förstörda !! 
Komplett sminkborstset (7 delar) inklusive väska -67% -  
Klicka här eller på bilden :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: