StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lång dag

Frureinhold.se / 14 Juli, 2012 - 21:24 / Vardagen

Nu ligger jag i soffan och kollar på en film :) Robin och Mikael sitter i köket och fixar med min dator men de kommer nog snart in och joinar. Mikael har en liten papilon som är så super go. Milo och macy lekte som tusan förut på gräsplanen nedanför. Men om man skulle sammanfatta dagen så har den varit riktigt lång. Hailey vaknade 06.30 men Robin gick upp med henne så jag kunde somna om en stund. Vilket var bra. Alla de andra kom vid typ 11.00 och efter det har det varit full rulle. Det har gått med en väldig fart men än är vi inte klara. Imorgon kommer pappa och mamma en sväng till men Mikael och jessica åker till Strömstad, så jäkla gött när allt är klart. Skall försöka blogga mer imorgon, idag är jag på högspänd. Måste till Glenn snart asså !!! Ha en fin kväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: