StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 19 Juli, 2012 - 10:01 / Vardagen

hej alla fina läsare och godmorgon. För mig känns det som lunch men många har nog nyss vaknat. Hailey öppnade ögonen vid 06.00 tiden men låg kvar och gosade med välling till 07.20 typ. Hon sover nu igen, trött tjej denhär veckan och då känner jag att dte är lika bra att låta henne sova. Vi funderar på att åka till lödöse en sväng idag igen. Finns inte så mkt att göra här hemma ändå och så kommer min bror och hans tjej dit och jag vill gärna träffa dom innan de åker utomlands igen :) 
men om vi skulle sammanfatta gårdagen lite. Jag var ju på fotbollsträning igår kväll, det var bara ngr tjejer som var med igår då tränaren var ute och paddla. Men vi körde på, riktigt roligt och så sjukt goa tjejer !! jag är dock i stor behov av nya fotbollsskor, så har ngn helt okej skor i st 38 så kommentera !! :D anyway, när jag var nästan hemma fick jag jordens migrän, det bara small till i ögonen och sen mådde jag skit. La mig i soffan med två treo och robin servade mig med massa bra saker. Som tur var fick jag bukt med migränen snabbt så slapp det värsta. Mådde mest illa och hade ont i huvudet. hade mycket migrän i högstadiet, men inte så mkt i vuxen ålder. Sist gång var efter fl med hailey, tror att min kropp var riktigt trött igår och hade för lite energi till att orkar jobba. Så skärpning på mig :) idag skall jag även till glenn för att fixa min nacke och rygg och imorgon skall vi till fontin och springa :) robin skämtade med mig att han skulle stå vid målet med treo och kakor haha ! dissen :P nä nu skall jag ut med macy, ha det fint alla !
 
my babygirl !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: