StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gå 2 betala för 1

Frureinhold.se / 17 Juli, 2012 - 08:25 / Shopping

Nu alla mina kungälvsläsare skall ni passa på att gå på medeltidsmarknad på fästningen, arangemanget firar 10 år och om ni tyckte det var bra förra året skall ni se iår :D Jag tänker allafall gå dit, mysigt med traditioner. När jag bodde i lödöse var vi på medeltidsmarknad varje år och jag älskade det. Äta brända mandlar, köpa smycken som man aldrig kommer använda bara för att och rida ponnyridning. Nu kommer jag att hoppa ponnyridningen, men hade gärna hoppat upp på tornespels hästarna och dratt mig en runda ;) Klicka på bilden för att komma till dealen !! 
 

Postat av: malin

Hejsan.
allt väl med dig idag?
jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, efter fått lite mera lugn & ro i livet.
Kolla gärna in min blogg & skriv en rad (:

2012-07-17 @ 12:29:43
URL: http://jagkallashon.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: