StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

what to say

Frureinhold.se / 23 Januari, 2012 - 21:03 / Hailey

jahopp nu var det kvällen och jag, syster och mamam sitter och kollar på guldbagge galan, gubbarna ;) haha sitter och kollar på handbollen. Tro det elelr ej men jag valde bort den skiten för att slippa se förlusten. Jag följer hockeyn på elitserien live istället :) Kvällen har gått bra och vi har varit nere en sväng i sportbaren och tagit lite gott att dricka, sen har vi ätit den berömda pasta carbonaran som jag gjort ;) jag tog även lite kort där nere, dock bara på hailey :p hon fick till och med stå på baren, ett riktigt barhäng ;)
lillfisen, skall försöka att ta lite mer kort imorgon :) puss på er !

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

mysigt ni verkar ha det!!! =)Kramar

2012-01-23 @ 21:41:20
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: