StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

utmattad

Frureinhold.se / 11 Januari, 2012 - 17:22 / Vardagen

nu är jag helt slut, lillan ringde och frågade im jag ville gå ut och gå med henne och viking. Jag övervägde en stund och tänkte att vi kunde testa och sätta hailey i sin sele och ge mig med ut. Vi hade tänkt att gå runt masterna vilket är 6.5 km, 4 km uppför och sedan 2.5 nedför i skog och grusväg. Jag kan säga att jag är riktigt trött nu, hailey somnade så gott under promenaden :) Det blir ju ingen pilates idag kan jag lova, får vara nog med träning :)

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

härligt!! Blev en rejäl promenad =)

Fint kort på er!!!

2012-01-11 @ 19:10:52
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Maria

Mysisar =)duktig du är!

2012-01-12 @ 14:42:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: