StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sömn

Frureinhold.se / 27 Januari, 2012 - 13:31 / Hailey

Jahopp hailey bailey bus sov ifrån 19.00-07.00 jätte skönt, men hur drygt är det inte att lyssna på alla mammor om hur deras barn sover ? Jag har haft jätte tur med hailey och hennes sovrutiner, men jag vet att det är många som inte har det som vi. Jag måste ärligt säga att när det handlar om barn är det bara föräldrarna som vet hur och vad som funkar för dom. Vissa barn sover bäst emellan föräldrarna, vissa barn sover bäst om de vaggas till sömns osv osv. Listan kan bli lång och som sagt alla barn är olika :) men det är ju det som är det fina ! Jag tycker det är fel av andra att försöka säga vad som passar bäst till andras barn. Samma med färger och hur man klär sina barn, för guds skull sluta döm varandra !! Låt alla få vara som dom vill utan att det skall bli massa tjöt. Men som sagt, sömn är ett återkomande samtalsämne och det finns inga rätt och fel. Vi gör på ett sätt medans andra gör på ngt annat. Känns att detta blev ett snurrigt inlägg, men sånt får man skriva ibland :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: