StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

rockring

Frureinhold.se / 09 Januari, 2012 - 21:03 / Shopping

fantastiska camilla emring har nu skrivit ett inlägg på facebook att hon börjar skymta små magrutor :) helt fantastiskt jobb hon har gjort. Hon har legat i och sprungit, gymmat och även rockat en hel del rockring ;) Så imorgon köper jag hem en rockring :) det är riktigt jobbigt och grymt bra träning :) kommer nog att ta ett tag innan jag får till det, men tids nog :P kanske skall ta ett midjemått innan och ett efter 6 mån och se om det blir ngn skillnad :)
250 :- intersport !

Postat av: LIIV - vanlig men unik

Hej!

Tävlingen om ett valfritt smycke är nu avslutad. Gå in och se om det blev du som vann! Om inte, lycka till nästa gång!



Kram

Oliwia

2012-01-09 @ 21:36:35
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Jag sa till min man igår som såg inlägget att jag hade vunnit att det var ju konstigt att vi inte gick på samma föräldrakurs, men ni har kanske något ute i Bokenäs? Vi bor i nirra centrala uddevalla, även kallat Bleket.

Sitter just nu i soffan med en kopp kaffe och är trött som en gno. Bara fått 3,5 timmes sömn. Men när mannen kommer hem 13.30 skall jag ta mig en liten powernap nänkte jag. Annars kommer inte min dag bli särskilt rolig.

2012-01-10 @ 07:38:21
URL: http://bluevelvet.nu
Postat av: Blue Velvet - Vegas mamma

Sv; Ja, jättekonstigt eftersom vi barn i samma månad. Hade också Karin... =)

2012-01-10 @ 11:04:47
URL: http://bluevelvet.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: