StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

pilates

Frureinhold.se / 09 Januari, 2012 - 13:10 / Vardagen

jag gnäller ju över att jag inte har ngt gym nära och har möjlighet till att träna, men så slog det mig att varje mån är det pilates i byggdegården och när kag tänkte efter har jag ju en pilates skiva med anette lefterow :) tänkte köra den varje dag även mån när jag har den andra pilatesen och sen kör jag utfall och rejält med streching så kanske jag kan ha en chans att se lite fit ut till beach 2012 :P inte för att det spelar ngn roll, vi tjejer måste sluta vara så utseendefixerade, men på nott sätt vill man alltid ha ngt att sträva efter och det känns skönt att röra på dököttet :D sen skall jag försöka att rida 1 gång i v :) Men som sagt vi får se :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: