StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mars 2011

Frureinhold.se / 04 Januari, 2012 - 18:10 / Vardagen

Jahopp denna månad var det UL :) vi fick äntligen se våran lilla bebis :) vi fick bekräftat att det var en bebis och att den var frisk. Jag minns att jag var jätte orolig att ngt skulle vara fel, det höll i sig länge. Bad BM gå igenom UL flera gånger för att försäkra mig om att allt var bra. Magen fortsatte såklart att växa och värmen nådde sverige ;)
Nu började det synas :)
tänk att detta är lilla Hailey, så liten och underbar !
mycket facelooks och dagens outfits blev det !
det blev påsk och värmen var helt otrolig, det började blomma, grönt och helt underbart !! hoppas att det blir samma iår ! Okej camilla, jag saknar magen lite ;)
vi åkte till danmark och the reef !! :)
Det var endel vad som hände !! vill ni läsa mera så klicka HÄR !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: