StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndag

Frureinhold.se / 02 Januari, 2012 - 11:17 / Vardagen

och ett nytt år ! vad har detta året att ge ? jag har en känsla att det kommer bli ett otroligt bra år, men vem vet, kan lika gärna gå tufft. Men det blir ofta vad man gör det till :) om allt bara faller på plats så tror jag att det kommer bli hur bra som helst :) Idag är det lite planerat, stallet i vanlig ordning, men tänkte åka in till torp och handla lite. Bla pyjamasar, min bebis äter gödning haha växer så det knakar :) Sen skall jag köpa nya semper droppar och lite mat :) Har börjat planera sälen resan nu och jag har fixat så att skipassen är laddade och klara :) skidhyran gör vi på vägen upp :) vi hade behövt en takbox med, men det verkar som vi kan låna pappas :) hade varit kanon !! Men annars idag skall jag jag greja med två ramar, har gamla kort som skall bytas ut :) en ram skall vara inne i haileys rum och ett i vårat :) Hon har utvecklats så mkt nu sista tiden, greppar saker och kastar runt dom, lite okontrolerat men hon tycker själv att det är super skoj :p Hon kan också stirra ut en haha, sitter vi henne i babygymmet nu och hon bara kollar och kollar så kollar man på henne och då skrattar hon :p riktigt sött !! 
Jag blir så olycklig med mammor som egentligen nte skulle vara mammor, det sägs ofta att vissa inte passar som mammor och jag har varit lite motståndare till det. Men jag har fått det bekräftat, sorgligt som fan !! en bekant skrev på facebook hur illa det är med föräldrar som dricker så fort de får chansen eller när de lämnar bort sitt barn flera ggr i v för att de inte orkar med dem. Ärligt ?! sterilisering kanske, så ni slipper jobbet, som dom så fint kallar det. Visst är det inte alltid en dans på rosor, mammaledighet borde inte ha ledighet i sig utan mamma jobb eller nott :p för det är synd att säga att det är enkelt. Men det blir vad man gör det till, och en sak som kan underlätta är att få ordenligt med sömn, det är a och o !! nä nu skall jag inte skriva hur folk skall leva !! det är upp till var och en ! Hörs senare lovers ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: