StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

maj 2011

Frureinhold.se / 09 Januari, 2012 - 16:50 / Vardagen

jahopp vad hände i maj 2011 ? jo mer värme, underbart. Pappa fyllde 50 och jag hade letat länge efter en klänning att ha på kalaset !! magen syntes verkligen nu och den var minst sagt inte lugn :p Vi åkte även iväg till malaga, torremolinios !! en härlig månad helt enkelt ! Jag smögred ngr gånger bara för att jag älskar att rida och för att det var skönt för höfterna. Hade aldrig ont av att rida inte ens ngr dagar innan fl :P
v 29 tror jag :)
vi köpte även denna skönheten !! I love my car !! haha

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Va gärna med och tävlar om dagens blogg hos mig om du känner för det! (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-6.html

2012-01-09 @ 19:42:37
URL: http://sense.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: