StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

last day

Frureinhold.se / 28 Januari, 2012 - 21:37 / Vardagen

det är så deprimerande att det är sista dagen idag och inte nog med det, det är även kväll :( så ingen mer skidåkning, ingen mer sitta i loungen inget mer av nott :( as trist och jag längtar redan tills nästa år. Hailey sover så gott och jag sitter och kollar lite på nätet. Har massor av serier att ta igen när jag komemr hem vilket jag ser fram emot men förutom det är det inte mkt att hurra för. Det är väldigt ensamt att vara mammaledig, speciellt när jag bor som jag gör. Inga mammor nära, allafall inga som jag umgås med. Well well, jag skall inte vara bitter jag har min underbara hailey bus och macy, men ibland hade det varit skönt att ha ngn mamma nära som man kunde tagit ngn fika med lite då och då :) Jag tog lite fina kort idag i backen, men kameran är nerpackad så jag kan inte visa dom nu. Det har snöat som bara den idag med, men det är helt vindstilla så det var faktist riktigt skönt :) Jag och robin skall snart hoppa in i duschen och göra oss klara för sängen. 10 måste vi checka ut imon så det blir upp tidigt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: