StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

juli 2011

Frureinhold.se / 16 Januari, 2012 - 12:49 / Vardagen

Så kom vi till juli, magen bara växte och växte, trodde helt ärligt att jag skulle explodera. Jag började få sammandragningar och i slutet av juli var vi på ullared, vägen hem var ett skämt. Har nog aldrig mått så dåligt haha, kroppen skakade och hela jag var död. Värmen var helt underbar och dagarna spenderades mycket ute !! Vi var även ute med pappas båt, vilket han inte var föreståndare till, han sa gång på gång. Tänk om vattnet går nu, då kommer jag säkert bryta av nyckeln och bli helt virrig haha :p sötnos pappa !!
supersöta naemi !!
Lunch i lysekil med underbara maria och michaela !!
fyyy mina fötter !!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: