StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inåttåad

Frureinhold.se / 21 Januari, 2012 - 12:47 / Vardagen

ngt jag lagt märke till är att väldigt många kändisar är väldigt inåttåade om förstår var jag menar. Är det en slump eller vad kommer det sig ?, börjar man studera det ser det riktigt ksoj ut :D
jag har säkert ngt kort där jag lutar tårna inåt, men why ? haha det ser riktigt roligt ut :D

Postat av: Bella

Tror inte riktigt dom förstår vad dom utsätter sig för!



Haha vad roligt det ser ut på vissa bilder! Speciellt den sista! Jag e nog lite sån själv men det är av naturen :P jag går på utsidan av fotsulan med. Knäna mår super av det. Not.

Men de kanske e någon trend? ;)

2012-01-21 @ 13:20:34
Postat av: Bella

äsch! Jag får försöka tänka på att gå normalt ist :)

2012-01-21 @ 14:30:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: