StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hello

Frureinhold.se / 20 Januari, 2012 - 15:05 / Vardagen

jahopp då var det fredag och jag har börjat packa nu äntligen ahah :p varför skall man stressa  ;) nä, jag brukar alltid vara ute i god tid, men just denna gången när jag borde vara ute i god tid är jag super seg. Men som sagt nu har jag börjat och det blir nog bra :) Det gick kanon på babysimmet, hailey var lika nöjd denna gången :) när vi kom hem gjorde vi nya smakisar, denna gången blev det palsternacka och morötter, hon tyckte det var super mums. Gjorde ordning en isbricka som vi kan ha med till sälen :) Hon har reagerat bra på smakisarna vilket är skönt, mumsar så gott i sig och gapar efter mer. Det är lika fint och härligt ute idag och det är så gott, det står att det skall komma snö imorgon, mycket också :p spännande !! Passande när vi ändå skall åka till snön haha ! men det gör inget med lite snö :) helst hade man velat ha så som det är nu hela tiden men det går ju tyvär inte :/

Ikväll blir det taccos och ngn bra film, är så trött på tv, finns ju inget bra, endast massa skitprogram haha bitter.nu. men vi hr som sagt massor att göra ändå här hemma och jag tänkte gå ner till hästarna en stund och gosa med dom. Lordi växer och växer och hon är så himla go !! skruttan asså, tror hon kommer bli en riktigt fin häst när hon blir stor !! :)
flytbojjen ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: