StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

day 1

Frureinhold.se / 23 Januari, 2012 - 09:48 / Vardagen

jahopp då har vi gjort försa natten här :) det gick hur bra som helst, la ner hailey i sin resesäng när vi kom hem ifrpn de andras stuga. Hon tjöta lite och sen när jag kollade in stensov hon :) måse säga att hon är riktigt duktig på den fronten att somna själv för att bara vara 4.5 mån :) hon vaknade första gången vid 05.30 och somnade om till 08.45 :) nu står hon i sin pappas knä och busar :) Vi skall snart gå ut och bort till de andra, hailey och mormor skall gå ut och gå och jag och robin skall åka lite skidor :) får se hur känslan blir när man skall vara ifrån hailey bus en stund :)Ikväll är det hockey på tv och den visas såklart nere i sportbaren :) skall bli super skoj, härligt för oss också som slupper gå ut ur huset :p vi bor ju i ski lodgen och det sitter ihop med hela experium :) Nä nu får jag sminka mig lite granna :D tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: