StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bloggsug

Frureinhold.se / 09 Januari, 2012 - 16:15 / Vardagen

jag har världens bloggsug, men vet inte vad jag skall blogga om :P hur stört är inte det ?! anyways, hailey sover som en stock och macy är ute i snön. Hade gärna gått ut och busat med henne, men jag tror att hailey kommer att vakna när som. men jag kan ta med mig babyalarmet ut en stund efetr jag skrivit klart här :) Det är liiiiite ljusare idag vilket är underbart :) snart är det sommar igen ;) Men som sagt, idag har det även kommit lite snö, säga vad man vill men det är himla gott med lite snö :) typ 1 dec hade varit kanon :) nä nu skäller macy också så nu får jag gå ut :D tjiiing !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: