StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Babysim

Frureinhold.se / 17 Januari, 2012 - 11:48 / Hailey

Idag är det dags för babysim och denna gången skall vi bada :D väskorna är packade och jag är exalterad :D det är 17.30 så det blir att ta på pyjamas, mat och goa snuttisen så hon somnar gott när vi åker hem. Det är i lysekil på kulingen, de verkar super gulliga och jag tror att detta kommer bli kanon. Vi planerar att åka hemifrån en stund innan så vi kan åka runt en stund innan vi är där så hon kan sova lite extra. Just nu sover lillan och jag skall snart göra mig iordnng, för när hon vaknar skall vi in till torp en snabbis och handla bla. hundmat :) ska se om intersport har ngn rockringar inne också, glömde av att handla det sist gång jag var inne haha :p IQ är högt just nu. Jag har med mig kameran till babysimmet så hoppas vi kan plåta lie fräcka kort :D
häftigt med undervattenskamera !

Postat av: Maria

Åh hoppas att hon tyckte det var mysigt =)

2012-01-17 @ 15:30:21
Postat av: Bella

Försökte kommentera dina övre inlägg men de gick ju ite ?

Ja det blev irriterat av det serumet men samtidigt fick jag riktigt bra fransar, så de e lite dubbelt. Testar ett jag med just nu som inte irriterar men än så länge har jag inte fått nått märkvärdigt resultat heller! :)

2012-01-17 @ 20:10:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: