StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

babymys/mammamys

Frureinhold.se / 18 Januari, 2012 - 09:37 / Vardagen

Japps idag är det onsdag och dags för en tur till lilla edet för mammamys med camilla och alexandra !! våra stora tjejer kommer nog tycka att det är väldigt intressant att ses. Det har ju hänt endel sen sist :) Lovisa är snart 1 år i april, naemi är snart 7 mån och hailey är 4.5 mån :) riktigt roligt att ha dom så tätt, speciellt när de blir äldre. Just nu ligger min pratkvarn i sin babysitter och kollar hur högt hon kan ropa ahaha :p ibland tror jag hon förvånas själv av hennes vackra stämma ;) 11.30 lämnar vi huset och jag ahde tänkt att hailey skulle försöka vara vaken tills dess, tror dock att det är mindre omöjligt :p men i värsta fall lägger jag henen i sin säng så får hon snacka lite med djuren, somnar hon så somnar hon :) I edet väntar lunch och det vanliga snacket :D om allt och inget, jag måste börja planera det här med hår också för snart ryker mitt lossas hår ;) Tror att det blir vääääldigt simpelt i slutändan. Borde börja tappa hår snart, tror att det redan börjat så lika bra att vara rädd om det ett tag till :) Köpte så fina kläder till hailey igår, dock ligger dom i tvätten nu så det blir inget hon kan ha idag :) men bra med extra pack till sälen !! letade på hm hemsida , men de fanns inte med:) får ta kort ngn dag istället !! nä nu får jag mata henne :) vi hörs senare !! :)
miss my mexico !
underbart och spännande !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: