StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

augusti 2011

Frureinhold.se / 19 Januari, 2012 - 12:48 / Vardagen

Nu började förlossningen närma sig och det var många nätter jag vaknade av rejäla värkar men som avtog så fint efter hand !! Jag var fixerad och bm trodde att bebisen kunde komma när som, det var även lite risk för havandeskapsförgiftning då jag hade sjukt högt blodtryck. Var uppe på förlossningen och gjorde CTG, allt var lugnt så vi fick snällt åka hem igen och vänta på våran lilla skrutt !! Jag spenderade mycket tid ute i solen och bara njöt, magen kändes aldrig stor fast att jag gått upp 20 kg. jag kunde röra mig som jag ville, dock inte g långa promenader för då fick jag sånna sjuka värkar. Men mot slutet av augusti, pinade jag mig själv för att sätta igång förlossnigen haha :p åt annanas till en förbannelse, jag gick ut i skogen och plockade svamp osv :D
fina annie var även här och tog gravidfotoon som jag kommer njuta av att se resten av mitt liv. Så himla vackert !!
tuva försökte ropa ut hailey ifrån magen ;)
tjockisen ;)
Jag och robin gifte oss, vilket är 5 månader idag :D helt otroligt, vilken känsla !! får nästan tårar bara att tänka på det !! vilken grej ! Fru Reinhold !!
exploderar snart ;)

Postat av: Emelie

Men du va otroligt vacker gravid :) Älskar att se magar och gravida :) det vackraste som finns

Du är förstås vacker nu också :) hoppas du fattar va jag menar ;)

2012-01-19 @ 21:52:35
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: