StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

april 2011

Frureinhold.se / 07 Januari, 2012 - 11:43 / Vardagen

jahopp då glömde jag av att uppdatera för er igår om mitt april förra året :p Det var en hel del skola förra året och jag fick min första riktiga sammandragning. Jag vaknade på morgonen och kunde inte röra mig, det gjorde så jääävla ont. Magen var stenhård och jag kunde knappt andas. Jag visste att jag ahde kursstart för en kurs som jag betalat för och missade man en gång fick man inte gå kursen !! 2000 :- i sjön ? nej så jag fick hasat mig ut i bilen, ringde till näl för att fråga om det var farligt det jag kände. Men jag kunde vara lugn, vila och ta två panodil ! saken var ju bara att ja inte kunde vila :/ haha men jag kom till skolan, med gråten i halsgopen, hasade jag mig igenom skolan. Ohc det som slog mig var att ingen då menar jag INGEN stannade och frågade hur jag mådde. Jag såg ut som en sjuk spetälsk typ. Anyway, mina underbara kungälvstjejer tog hand om mig och i slutet av dagen började det släppa. 
Det blev också en vamr och go aprilmånad, minns inte när jag gick så lättklädd senast :p men skönt var de :)
skinnjackan åkte på tidigt !
var på baby och barnmässan och träffade bla. underbara camilla och jesper !! köpte även detta fina halsband :)
hos mirjam var vi ofta :D de hade köpt hus på henån precis vid havet :)
kärlek !!
macy badade som bara den i början på april :) Hon är då inte rädd på att bli blöt :D
såhär såg det ut på kursen som jag betalade för, lärde oss mäta fettprocent och skelettvikt etc :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: