StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ZZzzz

Frureinhold.se / 05 Februari, 2012 - 11:15 / Vardagen

jag är seg och känner mig som en unfresch duck !! haha har fortfarande på mig nattlinne och sitter i soffan och kikar på lite roligheter !! hade gärna delat med mig om allt som går runt i mitt huvud nu, men jag känner att saker är så osäkert ännu så ni får vätna lite :) men om allt går som jag vill kan detta bli riktigt nice !! robin åkte just upp till sin morbror och fixa lite med jobb som han inte hann med i veckan. Imorgon åker han till lidköping en sväng så då hinner han inte heller. Fullspäckat schema för min lilla prins, roligt roligt !! Hailey bör vakna typ när som så då skall vi mysa oss, läsa en bok och gosa !! Eventuellt skall mamma och pappa komma hit en sväng senare och hämta min kamera som jag glömde ta med igår :/ glömsk som jag är. Jag skulle egentligen fotat hennes jobb imon, men hailey skall få spruta så jag hinner inte ner. Men om jag bara ställer in ltie inställningar så fixa hon de :)
detta fina kort tog jag på mamma för lite drygt ett år sedan :) snygging !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: