StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

smootie och pilates

Frureinhold.se / 06 Februari, 2012 - 17:13 / Vardagen

japps nu blir det en smootie och sen pilates, mirjam var här nyss och taggar som tusan !! Dock kommer jag vara helt död och antagligen lägga mig i ngn skrubb och sova. Men det är skönt efteråt, längtar tills nästa v då jag varit hos glenn också, spännande att se om kroppen reagerar annorlunda. Hailey fick som sagt sin spruta idag och det gick över förväntan, hon pep till när dom stacka henne men sen var det bra :) Hon är numera 66 cm lång och väger 7560 g :) min stora tjej ! Hon hade lite förhöjd temp i morse 37.3 grader, men tror det är pågrund av tänder. hon är inte sjuk eller nott så det måste vara tänder :) Får se om det kommer ngr bissar snart :) ikväll är det massor av serier att kika på :p 30 grader i feb, får vi åka med osv :) nä nu får jag göra ngt innan jag skall åka !! ha de så bra hörs sen
hur jädra gott ser det inte ut :D Hemmkommen ifrån pilatesen och nu är man riktigt mör, robin och jag lagar lite mat. Blir stuvade makaroner med falukrov och mozzarella. Svin gott ! Vi gör även efterrätt, kiwi/mango/vanilj smootie, aaahhh I love it !! Varför är jag så lat och inte gör detta oftare när man ändå har en mixer liksom :p Men men latheten tar oftast över ! Nu ikväll blir det 30 grader i februari på 1:an och sen får vi följa med på 5:an. jag är en riktig serienörd :D glömemr till och med av vissa serier !! illa, nä nu skall jag laga klart maten, ha en fin kväll !

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

säkert tänderna som spökar =)

Härligt med pilates!! Du är grymt duktig!!! kramar

2012-02-06 @ 17:46:40
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: