StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sjukstuga

Frureinhold.se / 01 Februari, 2012 - 06:04 / Hailey

men bara för stackars robin, han hostar, nyser, snorar och har lite feber. Därav vår tidiga morgon, hailey är ganska lättväckt vid 05.00 snåret och robin som typ inte har en näsa kvar snarkade som tusan. Hailey vaken och bara att gå upp, byta blöja och ge henne mat :) skall försöka hålla oss vakna en stund nu så hon blir trött så vu kan sova lite längre på förmiddagen :) jag har nämnligen inte heller fått så mkt till sömn. Men på väderprognosen står det att det skall bli sol idag med så då får jag ta en god promenad senare och få upp min energi ! igår var det som sagt babysim och vi fick eller rättaresagt lillan var med och tog massa fina kort :) Lägger upp en liten bildbom här :)
lite mysiga bilder blev det :D tusen tack Jennifer :) nästa gång får du hoppa i plurret moahha ;) Hailey gillar verkligen babysimmet vilket är skoj. Tror det kan vara nyttigt att lära barn tidigt att vatten är roligt. Det finns fortsättnignskurser som vi skall försöka att gå på :) jag gick ju aldrig på simskola, men det berodde på att vi hade pool hos farmor och där hängde vi typ dygnet runt hela sommaren. Så när jag var 5 kunde jag simma och dyka när jag var 7. Kollar statistien idag på barn som kan simma är det riktigt kasst. Undra varför, men därför tror jag det kan vara nyttigt att låt barn vara i vatten så mkt som möjligt :) inte bara för att det är skoj utan för att det kanske kan hjälpa dom lite på traven för att bli simkunniga :) Jag är tex otroligt ''rädd'' för att bada i havet i sverige, ingen aning om varför, men jag är nästan säker på att det är för att jag nästan bara badade i farmors pool som barn. Där fanns inga äckliga djur som kunde simma på än. det värsta jag visste var typ tång, uuaacckk och maneter men dom kan faktist brännas :p utomlands är det ingenfara men där ser man ju botten också. Jag är fortfarande harig om jag är på ytan och inte kan se ner, men har jag bara cyklop är det lugnt :p jag har ju liksom dykt på 14 meter så dörädd är jag ju inte. Gud vilket tamt inlägg om simning haha :p måste även tillägga att jag var bland de bästa i nians simtävling på 50 m ;) kråla kan jag minsann haha :p självklart fick jag spö av endel killar men blans tjejerna låg jag långt upp :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: