StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sisters day

Frureinhold.se / 09 Februari, 2012 - 11:15 / Hailey

japps idag är det torsdag och kungälv som gäller :) Skall bara vänta in hailey som fortfarande sover, det är märkligt det där att de alltid sover länge när man skall iväg. Men vi har ingen bråska så hon kan ligga där och gotta sig. Agendan för idag är att åka till storken en sväng och köpa en stolsdyna till haileys matsstol och åka och kolla på en annan sak :) fika lite och ikväll skall jag till glenn, ni minns väl hur jag såg ut för ngt veckor sedan med ryggen helt röd :p idag är det dags igen och det skall bli så himla skönt :) allfall efteråt :P Nu längtar jag öven till lördag då camilla, jesper och naemi kommer hit en sväng. Jisses vad hon jobbade på igår den lilla arbetsmyran, tyckte rikgit synd om henne på slutet. Vi kom inte ifrån henne förän närmare 23.00, men jennifer blev så fiiiin :D kul med lite nytt !! Hailey skötte sig som en gud, somnade i vanlig ordning i sin vagn och lyfte över henne i sin stol och sen sov hon hela vägen hem. Fick en liten skvätt mat när vi kom hem och sen sov hon till 06.00 :D duktigt !!
mina tjejer !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: