StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

power break

Frureinhold.se / 16 Februari, 2012 - 20:26 / Vardagen

yes det är vad det är i hockeyn som jag ligger och kikar på hos mamma och pappa :) det står nu 3-3 mellan frölunda och saik ! bara för att jag skriver om matchen kommer frölunda förlora, men men hoppas att jag har fel. Det har varit sjukt dålig blogging nu sista dagarna, me det beror på att jag inte varit hemma utan först spenderat dagen igrå och idag hos jessica i kungälv och nu i lödöse med mamam och pappa :) riktigt mysigt ! Träffade även michaela igår ifrån min gamla klass och gud vad hon är underbar asså !! och vad fint dom bor asså !! oj oj oj nu blev det 4-3 till frölunda !! nice ! imorgon skall jag ta en promenad och hälsa på mormor och morfar, får passa på när jag ändå är här :D hailey sover sen en stund tillbaka och jag är inpad att jag kan ge henne mat och sen lägga henne vaken i resesängen och sen somnar hon efter en liten stund babblandes med snuttisarna :) stolt mamma ! Imorgon kommer robin hem och gud vad jag saknat honom ! skall bli skönt att vila oss en hel helg. skall försöka att blogga mer imorgon mina fina läsare, hoppas att ni mår bra alla och ha en fin kväll !
2 gamla sommarkort :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: