StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

passion for fashion

Frureinhold.se / 01 Februari, 2012 - 19:23 / Shopping

jahoopp då är våren påväg (allafall om jag får bestämma) sitter och letar min vår garderob och jag gillar det jag ser :) Här kommer några av mina favoriter ! I vår kör vi på pasteller i alla dess slag !
snygga jeans, kommer nog äga endel i härliga färger !
romantiskt och lite sexigt :P
varmt och snyggt !
transparant blus, jag måste hitta ett par snygga skinnshorts !
wihioo iår kan jag ha klänning :D
Detta var lite av mina favoriter ! kommer mer en annan dag, på tal om alla snygga skor jag vill ha :p oj oj oj det här kommer ite sluta väl och jag som skall spara. Får tänka en extra gång innan jag trycka på verkställ köp :)

Postat av: Therese

Tack, vad roligt att du tycker det! :)



Ja, nu börjar det väl gå mot vår... nästan. Man får drömma och längta lite i alla fall!



Ha en fin kväll. KRAM!

2012-02-01 @ 19:28:20
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese/
Postat av: ENDENISE

sv: Ja självklart får du det, jag själv har gjort den haha :) tack! :D

2012-02-02 @ 21:58:04
URL: http://endenise.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: