StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kungälv

Frureinhold.se / 23 Februari, 2012 - 21:28 / Vardagen

ja idag har vi varit i kungälv hela dagen och därför dålig update. Var nere redan vid 10.00 för idag var det dags att fixa lite mer saker än bara mys. Jag har bla fixat med lite fonder på handelsbanken, lämnat ett paket som skulle skickat, fönster shoppat gärnet och suttit på uteservering och druckit kaffe :) Hur underbart var det inte, solen stekte och man kände lite lite vår i kroppen ! Vi var även iväg på en liten tur idag, men som sagt inget jag kan skriva om här tyvär. Det var blandande känslor mest bra såklart men vi får se helt enkelt ! :) Just nu sitter vi i soffan och kolla på revenge, en till serie som jag glömde skriva om igår :D kanon bra går på 3:an. Imorgon är det fredag oh jag skall ta den att bara njuta av lugnet :) idag kände jag tydligt att min kropp var trött, helt sjukt vad denna magsjukan tog styggt på mig, aldrig varit så dålig !
ååååhh så skönt :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: