StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

klar

Frureinhold.se / 11 Februari, 2012 - 14:03 / Vardagen

Nu är jag inne ifrån stallet och det är riktigt kallt ute. Håret blev kanon fint men får ge er en efterbild imorgon, för nu har jag mössfrilla :D haha Camilla är så himla duktig och nu längtar jag tills vi skall färga håret, hon tror att det skall gå och att det kommer bli sjukt fint :D Både naemi och hailey stensomnade innan dom hann åka. Våra små tjejer är för goa asså !! Naemi tyckte att macy var riktigt rolig, macy är väldigt snäll också så det är skönt :) Hoppas att ni har varit inne på Members.com och kikat in skorna, haha både jag och camilla hade beställt samma skor fast i olika färg. Vad är oddsen ! men super skoj !
kan inte ge er för mycket av dessa underbara kort ifrån mexico !! när skall vi åka tillbaka är frågan !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: