StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

I told yah

Frureinhold.se / 27 Februari, 2012 - 12:25 / Vardagen

Ja ni som trodde våren var här borde lyssnat på mitt råd att det kommer minst 1 bakslag ;) haha underbart det snöar ute, jag blir helt matt haha ! Hailey är nu frisk ifrån diareer nu är hon istället hård, uch stackarn grät så tårarna sprutade när hon försökte trycka på. Tillslut kom det och hon fick en lättande suck, men jag fattar inte vad jag skall ta mig till. Skall fråga bvc idag coh fråga om man kan få ngr bra kostråd, hon får liksom allt som skall vara så bra som möjligt för henne men ändå blir hon hård. Det är verkligen ingen lätt match det här med små barn, det skall gudarna veta. Jag försöker fixa med en ny header, det går väl sådär, vill ha ny design på bloggen med men det är så sjukt svårt. Försöker få till det men det går liksom inte haha :p Får sätta mig ner ngn kväll när robin är hemma och kan busa med hailey och lusläsa alla designsidor ! Fy vad det snöar asså :S jag vill ha soooool som i helgen, helt underbart ! Nä nu får vi åka om vi skall hinna in i tid, hörs senare !

Postat av: Bella

Här har det också snöat en skvätt men lugn, det är inget som lägger sig ;)

2012-02-27 @ 12:31:45
Postat av: Anna

Min dotter hade också hård mage. Testa att blanda i rapsolja i maten och gröten, ge katrinplommonpure, övermogen banan mm

Hoppas det ordnar upp sig! Kram :)

2012-02-27 @ 15:06:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: