StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

härliga dag

Frureinhold.se / 12 Februari, 2012 - 15:32 / Vardagen

Nu sitter vi igen i soffan och kollar på skidor :) Hailey sover middag efter att ga varit ute och gått i 1 h :) vi invigde den fina sittdelen idag och jag kommer nog inte att byta tillbaka. Hailey njöt över att få kika på omgivningen :) Hon kan ju sitta och ligga ner vilket är kanon :) Jag och robin väntar på att vår mat skall bli klar, det blir fläskytterfilé och rostade grönsaker med vitlökssås :D namnamnam. Jag väntar även på svar på mail jag skickat, kan det inte bara svara och säga det ja vill :D haha Men det är väl inte meningen att det skall vara enkelt, livet funkar inte så :) Men som sagt, idag har det varit riktigt pangväder, helt underbart verkligen :D mer sånt !! funderar på att festa till med lite chockladbollar ikväll också :D fett och bra ;) I veckan har jag lite planer, bla att åka till systeryster och sova hos henne ons-tor och sen kanske tor-fre sova i lödöse för robin skall till tibro och jobba ! Jag vägrar sitta här uppe i skogen själv, uch uch uch ! sen kan jag inte spendera för lite tid med min syrra, i torsdag skrattade vi nog oss igenom hela dagen haha !!
världens bästa syster !!

Postat av: Maria

usch nu gör du mig nyfiken vad du smider för planer denna gång =) underbart fina kort, dom i nästa inlägg på Hailey. Så himla duktig, är du! <3

2012-02-12 @ 17:39:05
Postat av: En chic mammas bekännelser

taack :D det är inget speciellt, jag berättade det för dig du vet om att komma lite söderut bla ;) kramar <3

2012-02-12 @ 20:17:36
URL: http://frureinhold.se
Postat av: Anonym

<3 <3 har fortfarande träningsvärk i magen ;)

2012-02-12 @ 20:40:32
Postat av: Anonym

hahah ja me :p det blev för mkt, men på ons blir det mera :D

2012-02-12 @ 20:45:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: