StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hailey 5 månader ♥

Frureinhold.se / 10 Februari, 2012 - 09:36 / Hailey

Ja det går inte att säga för många gånger men hjälp vad tiden går fort :p Nu är våran lilla tjej 5 månader och hon utvecklas i en faslig fart :) Det känns som om det händer saker varje dag, vilket det mer eller mindre gör. Jag satt innan inlägget och funderade på om jag skall stapla upp allt hon lärt sig och jag var lite skeptisk. Men jag gör nog det ändå :p  kanske glömmer ngt men vad gör de :)
✽ Hon vänder sig från mage till rygg och rygg till mage.
✽ Hon babblar dagarna in och ut
✽ hon har börjat smacka med läpparna (pussas)
✽ hon sover hela nätter, somnar vi ca 19.00-06.00
✽ hon sitter stadigt i sin matstol (kortare stunder)
✽ hon har inte ratat ngn mat ännu, har provat katrinplommon, päron/aprikos, mango, potatis, palsternacka, morot, majs, ärtor och kyckling.
✽ hon älskar banangröten som hon får till frukost.
✽ hon drar till sig sina fötter och suger på dom ;)
✽ hon hoppar som aldrig förr i sin hoppgunga
✽ hon är än så länge sitta hos vem som helst
jag kommr inte på mycket mer just nu, men ni med små barn vet att de händer saker hela tiden ! Hon är en glad tjej som skrattar och busar. Hon gråter när hon är trött eller hungerig annars är det sparsamt med tårar :) Hon kan även läggas utan att vaggas eller igga med. Dock brukar jag på dagarna ligga och gosa med henne bara för att det är så mysigt :) Hon älskar sin napp och sina 4 snuttisar :) Får lägga upp ett kort på henne sen, 5 månader gammal !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: