StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 18 Februari, 2012 - 09:22 / Hailey

hej allihopa, idag hoppas jag kunna ge er mer uppdatering. Eftersom jag varit borta så många dagar blir det inte att man tar upp datorn, trist jag vet. Det har inte hänt jätte mycket, hailey har fått lite nya kläder, jag och jessiva satt och kollar på spa behandlingar, vi letade efter ****** lite smått hysteriskt. Hade en supermysig fika med min fina vänn michaela, längtar tills längre fram då det kan bli mer av den sorten :) Vi var och hälsade på gammelmorfar och gammelmormor vilket var super mysigt de me. Hailey skrattar och busar, inte många sura miner ifrån hennes sida ännu ! Drömde inatt att hon fått en tand haha i överkäken. härlugt sjuka drömmar man har när man fått barn. Har lite serier att ta igen nu efter veckan så det blir att varva in det mellan alla skidor som är på tv idag. Jag har sån sjuk magkatarr så det blir en riktig innedag idag ! Men det gör ju verkligen ingenting med vädret som presenteras ute :p Skall försöka att blogga lite roligare senare !
min pussgurka !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: