StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 08 Februari, 2012 - 10:28 / Vardagen

Helloo, jahopp nu är det onsdag och halva veckan har gått, eller ? halva veckan till helg i allafall :P Idag skall jag och lillan som ni vet till Camilla och naemi och ta ut löshåret och klippa oss !! Skall bli riktigt skönt att få ur kalufsen asså !! dock har håret hållt sig kanon fint och jag har fått många fina kommentarer för de !! så bra jobbat camilla ! :) Det skall bli spännande att se vad vi klipper för frisyr också, beror helt på hur mitt hår mår och hur det ser ut när jag fått ut extensionsen. Lovar att blogga under tiden, det skall bli så mysigt att träffa lilla naemi också, hailey saknar henne som tusan ! har med mig kameran och tänkte ta lite fina kort på dom små sessorna !! Just nu sover hailey igen, igår var en riktig sovdag så var rädd att hon skulle vakna inatt, men nopps, hon vaknade kl 07.00 och sen sov vi till lite innan nio. Skönt, men jag kunde inte tro att hon redan ville sova igen, men jo då. La ner henne i sängen och nu 5 min senare är det tyst där inne. Jag tänkte åka in till torp innan vi åker till camilla och handla min favorit toning ifrån wella och köpa med mig lunch ifrån subway och lite fika såklart :p dom har ju sånna goa cookies där, kanske kan köra på sånna ? Idag eller ngn dag i denna veclan får jag äntligen mitt photoshop också och office paket, som jag saknat det. Kankse inte så mkt office, men photoshop ! enda redigeringsprogramet jag har nu är det som är inlagt i Iphoto, inte mkt att hänga i granen. Här kommer ne favorit i repris på hailey bus !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: