StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Frureinhold

Frureinhold.se / 03 Februari, 2012 - 10:12 / Vardagen

japps förhoppningsvis idag men kankse imon kommer en liiiiiten förändning är på blggen :) spännande och roligt. 
Idag är det sol och härligt, dock svin kallt, men hellre de än 5 pluss och regn. PLanen för idag är att greja och städa ordentligt här hemma, dammsuga, tvätta golven etc. annars vet jag inte, jag vill kolla på en så sjukt bra film ikväll, ngr tips ?? :) öppen för förslag, gillar det mesta utan det uppenbara :) Ni missar väl inte elsas värld på 3:an så sjukt jävla bra haha :D ellen är en riktigt bra skådis, grym rolig. Jag brukar inte kolla på webserier, men denna har jag fastat big time ! skall även kolla på oth och vamps om det kommer ut senare ! ag skall även gosa och pussa sönder min hailey :D haha nädå, men jag förstår verkligen inte dom som säger att de inte vill ha barn, de vet inte vad de går miste om. Dock finns det för många som inte borde skaffat barn, men det är en annan fråga. Jag dömmer ingen, absolut inte. Men blir så olycklig när man kollar i ett barns ögon och bara ser en tomhet :( Hailey har så mkt liv och kärlek i ögonen, underbart !! precis som det ska vara !
nä nu skall jag försöak få lite gjort, ha en fin dag alla, hörs senare och håll er uppdaterade ;)

Postat av: Bella

Spännande ;)

2012-02-03 @ 10:52:27
Postat av: ENDENISE

sv: hehe men du har ju ändrat nu :))

2012-02-03 @ 13:33:42
URL: http://endenise.se
Postat av: ENDENISE

sv: vilka hjärtan menar du? dessa ♥?

2012-02-03 @ 15:36:58
URL: http://endenise.se
Postat av: Maria

underbart fin bloggen är!

2012-02-03 @ 17:21:32
Postat av: En chic mammas bekännelser

tack fina du !! <3

2012-02-03 @ 17:31:48
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

sv: tryck ner "alt" knappen samtidigt som du trycker ner 3an på tangentbordet, inte 3an ovanför bokstäverna utan den på sidan :)

2012-02-03 @ 18:13:32
URL: http://endenise.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: