StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dirty dancing

Frureinhold.se / 19 Februari, 2012 - 21:44 / Vardagen

Det finns ingen film som dirty dancing asså ! gud är helt frälst, det är rena rama sjukstugan här hemma, jag har 38 graders feber och har spytt till 02.40 inatt. Fortfarande körig i magen och likaså hailey, dock spyr hon inte, men maten går liksom rakt igenom :( uch och fy säger jag bara !! Får se hur vi mår imorgon skall ringa bvc imon, hon får vätseersättning och små portioner mat. Hon är glad och sprallig för övrigt så det är skönt. Robin kommer hem tidigt imon och hjälper mig då jag misstänker att jag kommer vara helt matt. Har itne ätit ngt på ett dygn, bra diet ;) haha nä fy det känns i hela kroppen, helt slö och värker som bara den ! har 2 imodium + i magen och två panodil ! Hoppas att hailey får sova lite inatt. Hon sover nu och hoppas hon får ngr timmar :) mitt älskade hjärta !
Vi hörs imorgon fina läsare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: