StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

äter tshirts

Frureinhold.se / 29 Februari, 2012 - 10:42 / Shopping

Min käre mann äter verkligen tshirts, känns som om jag köper nya till honom gång på gång men ändå blir dom slitna snabbt. Kan ju vara för att tiden går så fort och att det egentligen inte alls slits ovanligt fort vad vet jag haha :p  Allafall så har members.com nu utförsäljning utav replay kläder till männ, bla tshirts så jag var bara tvungen att beställa två stycken :) Jätte fina och kanon att fylla upp nu inför sommar/vår. Vill ni också överaska era pojkar med ngt nytt till garderoben får ni säga till så får ni en invite :)



Varsegod älskling ! Hoppas du gillar dom ;) ps: jag köpte inget till mig själv, stooort framsteg haha !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: