StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skip hop

Frureinhold.se / 17 December, 2012 - 21:49 / Shopping

Jag är alltid ute i sista sekund och jag trodde aldrig att hailey skulle vara den som får sista minuten klappar :p men jojo det är det, jag har hittils bara köpt 1 present till henne. Var ju iväg till storken för ngr veckor sedan, men det går inte att handla och koncentrera sig med henne springandes runt överallt :p Men jag funderar på att åka imorgon, men har inte bestämt mig :p Skall ner till lindex i veckan också och handla lite saker. Måste även slå in de sista klapparna och se så att jag är klar :p känns som det fattas saker, men det gör det inte. Anyway, hailey kommer att få en sån fin dagmamma väska från skip hop och jag tänker även att köpa denna väskan som resväska till henne :D såååå söt ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: