StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

shopping

Frureinhold.se / 15 December, 2012 - 10:52 / Vardagen

Idag åker jag och min underbara syster ner till gbg för lite julshopping samt fika :) Är egentligen klar, men skall ändå passa på att kika lite och såklart fika :D Skönt att bara få vara vi, inte för att det inte är mysigt med barnen. Men nu när robin varit borta i 3 dagar och hailey varit sjuk är man rätt mör. Släng in lite värk här och var så blir man ännu tröttare. Var dock uppe och körde ett fotbollspass nu på morgonen, det gick skit dåligt och jag blir så besviken på mig själv. Men men bättre nästa gång. Nu skall vi allafall åka och i eftermiddag skall vi på glöggmys till mickaela och mattias :) 
 
hailey när hon inte ville sova igår kväll, somnade nog vid 22.00 tiden :p busfia !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: