StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

presenter

Frureinhold.se / 07 December, 2012 - 20:00 / Vardagen

åååh vilken dag vi haft idag, nu på eftermiddagen har vi varit nere på manana och ätit tapas. Så jäkla gott, hailey tyckte väl att det var sådär, kräsna lilla tjej, alldeles för lik mamma :/ ingen bra kombo, nu äter jag typ allt, men när jag var liten var jag hopplös. När Robin kom hem förut fick jag ett pandora armband och 1 pilutt, så himla fint och nu kan jag börja spara. Man brukar hamna på ett armband värt runt 5000 :- om inte mer när det är fullt :D heeeelt sjukt. 1 pilutt kan kosta flera 1000 :- bara för att det är guld på. Insane. Om ni vill köpa pandora smycken finns det en pandora butik i viktoria passagen i gbg och på nätet finns det bla på royaldesign.se. 
 
Jag har även fått biljetter till filip och fredrik live show som jag skall gå på med jessica, jag fick en hockeybiljett som jag även där skall gå med jessica. Jag fick ett par boots med nitar på, as snygga visar bild imon, fick en guldig transparant blus med matchande leopardarmband i guld (hårt), och scrub samt rengöring i märket dermalogica. Tror det var de, hoppas jag inte glömde ngt :p super nöjd med dagen och kvällen, nu blir det xfaktor och myyys.. imorgon kl 07.00 ringer klockan och dags för fotbollsträning :p insane haha !!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: