StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nyår och ett slut på 2012

Frureinhold.se / 31 December, 2012 - 14:25 / Vardagen

..2012, året då det regnade mer än någonsin innan uppmäts :p Så sjukt deprimerande, de berättade på vädret att från det att man började mäta nederbörd 1860 har 2012 varit det regnigaste året. Så alla ni som gnällt över hur blött det varit, ni har helt rätt i det !! Anyway, har vi tur kanske 2013 blir as soligt och varmt och fint !! I hope so, regn är alldeles för deprimerande. Men vad har vi att se fram emot 2013?? Jag skall tillbaka till skolan och äntligen bli klar med min högskoleutbildning, kan ni tänka er, en högskoleutbildning ?! det är stort för mig, har jag tur kan jag arbeta med det jag har som mål när jag är klar. Men ingen väg skall vara enkel, så nu gäller det att kämpa, big time ! Året börjar med att vi åker till sälen v 4 och efter det a hard work work ! 
 
Jag vet inte om det är bra eller dåligt att gå tillbaka i tiden, jag läste någonstans, att gå tillbaka i tiden och bearbeta det förflutna gör att man lättare kan hitta sig själv och leva för framtiden. Nått i den stilen och det låter ju logiskt. :p Vad har jag för löften för året? Jag är inte mkt för löften, det blir så tvingat till att utföra dom. Jag har allafall bestämt mig för att sluta bry mig om alla loners, jag skall värdera mina vänner (riktiga vänner) extra mycket och ställa upp för dom i alla lägen. Jag tänker ge min familj/er all min kärlek, det finns inget viktigare än att ta hand om sina nära och kära, spendera tid med dom. Om det är något jag lärt mig 2012 så är det att livet tas ifrån en, alldeles för fort :/ Sorg är något som jag aldrig kommer att lära mig att hantera, det gör så ont och fast att det går i vågor, finns sorgen alltid med mig. 
 
Idag spenderar vi nya året tillsammans med min syster och hennes familj samt helen och nibbel ! Ser fram emot att fira in det nya året tillsammans med dom och till mina underbara vänner som många av dom är hos johanna, gott nytt år underbara ni <3 vi hörs på tolvslaget ;) Slänger upp outfit kort senare, vet inte vad jag skall ha på mig än :p
Me last year :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: