StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya mattor

Frureinhold.se / 19 December, 2012 - 09:39 / Shopping

Mattor är något som kanske inte är så kul att handla men som ändå lyfter ett hem väldigt mkt. Igår krossade jag ett glas på mattan i köket och vi valde att slänga mattan. Jag kände att jag inte kunde till 100 % vara säker att det inte fanns ngn glasbit kvar. Nackdelen med rya matta i ett kök, 1 svår att hålla ren och 2 det samlas mycket äckligt i den :p Problemet med  vårat kök är att det är så brett och jag vill ha en matta som ändå täcker upp rätt mkt. Hittade massa fina mattor på rusta, robin skall åka in imorgon och inhandla dessa :) vi får se hur vi gör med köket och vi kör en ryamatta igen eller om det blir en mer funktionell matta ! 
 
Den första rosa är till haileys rum, den grå eventuellt till köket då och den sista är till dörren :) super snygg och funktionell. Rusta kanske inte har den bästa kvaliten, det kan jag inte svara på än, men grymma priser har de allafall !! 

Postat av: Anonym

Har köpt många mattor på rusta och är super nöjd! Ni har gjort ett bra val :)

2012-12-19 @ 10:12:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: