StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ny overall

Frureinhold.se / 04 December, 2012 - 14:06 / Vardagen

Hailey fick en jättefin didriksson overall i början på hösten, den passade kanon, men på något sätt har hon växt big time och igår insåg jag att jag fick leta upp en ny. Jag älskar storken, inte bara med deras grymma utbud utan också med deras grymma service :) fick köpt denna overallen samt en dagmamma väska och en ny kudde till hennes säng.

Vi har redan varit ute och invigt den i snöstormen. Under natten och dagen har det kommit lite drygt 1 dm. Snön är lätt och pudrigt fin :D dock var det lite kallt idag, -7 tror jag det stod på mätaren i bilen. Men trots kylan så kan jag inte annat än att älska den :)

Nu blir det gossip girl




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: