StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julklapparna inslagna

Frureinhold.se / 22 December, 2012 - 21:40 / Vardagen

Vilken julstämning det är nu, robin och mikael sitter och spelar tvspel (ja min kille är typ 14 ;) ) Jag la hailey igen, hon vaknade när mikael kom och macy skällde som attans. Hon ville inte somna om så hon fick vara uppe med oss en stund och slå in de sista klapparna. Robin har en kvar till mig som han skall slå in sen säger han :p Det är himla mysigt nu allafall och om 48 timmar är alla klappar öppnade och det är tomt under granen. Imorgon åker vi till uddevalla (bokenäs) och firar jul med hela robins familj. Vi skall sova där och tydligen kommer det in ett jäkla oväder så det lär bli riktigt mysigt. Dagen efter åker vi till lödöse och firar jul där, vi har verkligen två riktigt underbara familjer. 
 
Macy är helt klådfri, sån befrielse det måste vara för henne. Hon älskar sitt nya svin dyra foder vilket är jätte bra och hon sover en hel del. Tänk att ha haft klåda mer eller mindre i 3 år. Säger det igen, hon är lyckligt lottad som kom till oss tror jag. Det är sjuka summor som vi lagt på henne, men allt är hon värd. Nu skall jag slappa lite, se på oth och vänta på morgondagen !! slänger in en bild ifrån gårdagens tapas :D muuuums !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: