StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julfika

Frureinhold.se / 18 December, 2012 - 11:04 / Vardagen

Japps idag är det julfika hemma hos oss :) har bjuit hit några av mina mammalediga kompisar, dock har halva truppen blivit sjuka :( Magsjuka hos 2 och ihållande hosta samt förkylning hos 1. Det är verkligen inte roliga tider nu, magsjuka är det absolut vidrigaste som finns. Hoppas ni kryar på er en massa och att ni blir friska till jul. Hoppas inte vi åker på ngt,  peppar peppar. Men det blir allafall, jag, mickan, Sara och Anna, med barn ! Jag bakade lite igår, bla chockladtryffel med pepparkakssmulor samt mjuk pepparkaka. Super gott blev det och robin köpte med sig lussekatter, ischocklad och julmust. Hade pepparkakor och russin till barnen hemma. Har tänt upp med en massa goa ljus och satt på julmusik, allt för att få julstämning här hemma. 
 
Hailey har gått och lagt sig för en powernap, hon vaknade lite tidigare än vanligt idag, tror klockan stod på 07.30. Inte så konstigt då hon somnade runt 18.15 igår. Riktigt tröttis. I eftermiddag skall jag passa på att åka ner till storken när robin kommit hem. Måste fixa de sista klapparna till hailey, känner mig lite lätt i panik :D på torsdag skall jag och sis med barn åka ner till kungälv och bara julmysa. Passa på det sista innan julen är över. Skall se om jag itne kan ta lite kort idag och slänga upp ikväll ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: