StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jul på liseberg

Frureinhold.se / 02 December, 2012 - 12:42 / Vardagen

Japp då var det dags för det årliga besöket på liseberg. Det är strålande sol ute och -8 grader. Det blir att klä på oss rejält med kläder. Vi var iväg nu på morgonen och köpte en rånarluva till lilltjejen. Hon kommer att vara riktigt inbäddad, allt för att inte frysa. Jag har underställ på mig redan och lär få sätta på mig raggsockar också. Vägrar frysa :p Det är min familj, mamma och pappa, jessica med familj och min bror och hans tjej. Hoppas att det inte är för mkt folk, men det lär vara knökfullt tyvärr. Jag är så glad att det är kallt och sol, hatar verkligen regn och den där fuktiga luften som varit nu ett tag. 
 
Igår var vi som sagt i uddevalla och åt advent lunch, robin bytte däck på monstret och jag bara slappade inne i värmen :p hade inte kläder med mig för att vara ute, så hailey fick vara med farfar. Dock kom hon in efter en stund då hon blödde lite näsblod :/ vet inte om det var för att det var så kallt. Får se hur hon reagerar idag,  skall smörja in henne rejält då både hon och jag blir super torra. Man känner på håret hur det blir mkt mer frissigt och statiskt när det blir kallt ute. Kan varmt rekomendera maroccan oil dessa tiden för att vårda håret ordenligt :) Min flaska är snart slut och måste köpa mig en ny.  Något som också är bra mot den torra hyn är en vitaminboost spray, make up store har en kanon bra. En lätt dusch och vips ett mkt gladare ansikte :D
 
Kan försöka slänga upp lite kort sen ikväll, tanken är att jag skall ta med mig kameran för att ta lite fina vinterkort :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: